-

Kan inte sova!!! Får panik när jag vet att jag ska upp om typ sex timmar och inte ens är i närheten av en gnutta trötthet.. Jobbigt värre. 
 
Har haft en sjukt bra dag! Var sjukligt otaggat på handboll så jag åkte till skolan och sa till bosse att jag hade feber. Trodde han skulle tycka synd om mig och låta mig gå men först fick jag plocka upp alla hundra bollar som låg överallt i hallen och sen fick jag vara domare vilket sög bra mycket mer än att spela själv haha. Men sen mötte jag upp jojjis vid mossen och vi mötte upp mallan och handlade mat tillsammans. Hemmagjord pizza blev det med en väldans massa saker på. Gotti

Sen bowlade vi på ett sjukt mysigt. Dock var jag inte skit bra för kloten sög. jag var tvungen att ha mans klot bara för att kvinno kloten hade världens minsta hål som inte matchade mina fingrar.

Imorgon ska jag träffa mina finisar och chilla galet. Linnea och Baby-Madde ska bo hos oss i helgen så ska umgås med dom också! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0