trööööttt

Fick äntligen träffa Emil igår! Pappa körde mig till spånga vilket var jävligt skönt. Sen kom Heager och emil med bilen och så åkte vi och tittade på bele-älvsjö. Jävligt bra match faktiskt så det var kul att de!

Sen åkte jag och emil till staden, åt middag och köpte med oss gottigott och tillbringade resten av vår kväll i sängen. Somnade dock runt tre så är en aning trötter idag men whatevaaaah.

Ikväll ska jag äntligen få träna igen! Ska bli mys att träffa alla igen och få röra på fläsket lite hihi.

Nu sitter jag i datasalen och väntar på att få lära mig lite english!

  Fille fick vara med på ett hörn! Grattis filip


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahah "Grattis Filip"

2011-01-17 @ 15:03:57
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: ida

haha ja men hade han sett det hade han blivit överlycklig ;)

2011-01-19 @ 22:33:16
Postat av: Lisa

haha aaaa det tror jag fan också!!

2011-01-21 @ 00:15:04
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0