smärta

Jag somnade kl tio medan emil kollade på en film. Vaknar av att han låter som en gris typ. Då kom det, pang sa det och jag fick ruskigt hög feber och kunde inte ens svälja vatten eller saliv. Emil mådde lika dåligt så vi låg vakna hela natten och jag grät kanske två timmar i sträck. Har aldrig känt en sån smärta, trodde jag skulle dö.

Sen när jag inte trodde det kunde bli värre började jag må illa. Finns inget värre än att spy så började tjuta igen. Men det gick bra och kunde äntligen somna efter det när illamåendet försvunnit.

Snart kommer mamma och pappa och hämtar mig, tycker synd om emils mamma som får agera doktor.

Kommentarer
Postat av: Mariiii

Haha söta ni är alltså :D sjukparet liksom :D

2011-01-11 @ 22:13:25
Postat av: maalin

Krya på dig women. Blir totally alone på innebandyn idag liksom. Trodde jag skulle få chansen att spöa dig i din egen sport men icke! Hoppas du mår bättre .puss my love

2011-01-12 @ 12:27:07
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0