rastlös

Har så sjukligt tråkigt. Att vara hemma så länge gör att man nästan längtar att få åka till skolan. Nästan. Så imorgon ska jag kriga mig upp hade jag tänkt, och pallra mig till skolan. Har bara tre lektioner imorgon vilket jag borde klara av.

Jag har haft så tråkigt idag så valde att laga middag till mina systrar helt frivilligt. Tittade ut genom fönstret och tänkte direkt på meeeehico! Så det fick bli lite enchiladas. Såg väldigt gott ut måste jag erkänna.

Nu ska jag ringa emme, dumma hans mamma som säger att vi inte får träffas på ett tag :( jaja. Imorgon ska Amanda ha fekke så får väl lite underhållning förhoppningsvis om jag stannar hemma.

-byyye

  skulle inte banga på sommar asss..

Kommentarer
Postat av: Lisa

annars så e du välkommen att umgås med miiiiiiiiiiiigggggg hihihih

2011-01-13 @ 22:31:38
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: ...

vem är emme???

2011-01-15 @ 20:06:58
Postat av: ida

emil......

2011-01-15 @ 23:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0