I, Robot

Igår hade vi avskedsmiddag för Hampus. Nu sitter han på planet påväg till Australien. Något avunsjuk är man ju men är väldigt glad för hans skull! Han skulle mellanlanda i london, singapore och brisbane. Det hela skulle ta två dygn HAHA!

Jag har varit duktig och läst ut hela engelska( fast på svenska) boken också! Och har även kollat på handbollen, stolt man blir hihi :D

Nu sitter jag vid datan och kollar upp lite saker om zimbabwe, åker om mindre än en vecka!!! Dock är det regnperiod och det ska regna,åska,bixtra,blåsa sjukligt mycket hela veckan där. Plus när vi kommer :( Håller tummarna att solen tittar fram när vi kommer annars kommer jag nog börja gråta.

Nu ska jag krypa ner till min mysiga kille.

Hej så länge

BUHU :(
Datum Väder Beskrivning Temp °C
Lätta regnskurar
Detaljer...
Låg: 18  oC NNO  vid
 5 km/h
Regn och möjligen åska.
Detaljer...
Hög: 22  oC
Låg: 18  oC
NNV  vid
 8 km/h
Hällregn.
Detaljer...
Hög: 23  oC
Låg: 18  oC
V  vid
 12 km/h
Regn och möjligen åska.
Detaljer...
Hög: 23  oC
Låg: 18  oC
VNV  vid
 6 km/h
Regn och möjligen åska.
Detaljer...
Hög: 21  oC
Låg: 19  oC
NO  vid
 7 km/h
kurar.
Detaljer...
Hög: 19  oC
Låg: 17  oC
SO  vid
 9 km/h
Något regn under dagen. Molnigt under natten.
Detaljer...
Hög: 22  oC
Låg: 14  oC
SO  vid
 12 km/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0