Dutty Dutty Dutty love

Kollar på How I Met Your Mother i sängen. När jag kommer hem från Afrika kommer det finnas två nya, färska och underbara avsnitt på pirate bay hihihihhi!

Emil är och gymmar. Jag är riktigt sugen på gymkort nu! Känner att två lama träningar i veckan inte ger mig så mycket haha.

Så fort snön smälter ska springskorna på. I sommar ska jag vara sådär äckligt fit. Ska ska ska. Har börjar lite smått med att sluta små äta, och har skippat ''kvällsfikat'' haha. Sjukt svårt när man är borta dock. Hemma har vi aldrig något gott så där funkar det skit bra!

Idag slutade vi tolv och imorgon slutar vi tolv och på torsdag är alla lediga! (Förutom jag dock) Men det är bara en lektion så det ska jag nog klara.

Stötte på mallan i solna och hon berättade att Mari och Micke landar ikväll. Imorgon ska jag förhoppningsvis få träffa min fina bruna chey!

Nu ska jag göra lite armhävningar och äta en apelsin!

Hej så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0