bajs

Min mobil har gått sönder, vet inte vad jag gör för fel med mina telefoner de bara slutar funka efter någon månad helt utan någon varning.. Imorse slutade touchen fungera och eftersom det är en touch telefon är den nu inget att ha.............. fmkopsajgihsdaioghefgfd  har nu hittar en skit ful telefon som jag får ha tills vidare, skit kuuuuuuul

Inte nog med det så skulle Emil komma som jag inte träffat sen i tisdags, men hans mamma tyckte tydligen inte han var frisk nog att ta sig hit ut (!!!!!!!????) okeeeeeej så nu sitter jag här, fet, ensam, finnig och har aldrig varit mer uttråkad i hela mitt liv.

Nu ska jag ladda hem den roligaste filmen jag kan hitta och bli en glad chey igen. Typ

<------ min coola mobbe <3<3<3


Kommentarer
Postat av: malin

I know how you feel! Håll ut min vän. en vacker dag blir vi vackra och omgivna av people we love igen!...eller?

2011-01-16 @ 11:11:37
URL: http://standmyground.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahahaha love it

2011-01-16 @ 12:36:21
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0