Africa

Nu ska vi åka om en halvimme. Igår var jag nära tårar hela kvällen,ville absolut inte åka. Nu känns det bttre!
Sjuk känsla, har nog inte fattat än att jag åker idag, är nervös och rädd men samtidigt glad. Allt kommer att gå finfint! Får inte glömma att efter varje gång jag varit i afrika så har jag inte velat åka därifrån. Afrikaner är faktiskt otroligt mysiga och härliga hihi. Skulle jag åka till Irak om några timmar hade jag nog vägrat.

Men om det skulle hända något så vill jag bara tacka min finaste familj. Tack för att ni har gjort min uppväxt oslagbar, och mina fina vänner och emil, finns inget bättre än er.

Så adjö mina kära så ses vi den 13onde. En dag innan den 14onde februari som är alla hjärtans dag.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Lisa

ÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG!!!! kom hem oskadd tack!

2011-01-28 @ 12:13:17
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0