zimbabwe

Jag lever! Och jag mar sadar bra. Sa bra att allt som sker runtomkring an kanns overkligt. Sa bra mar jag.

Under denna korta tid har jag fatt uppleva sa oerhort mycket. Traffat underbara manniskor, bade svenska och afrikanska haha.

Forsta veckan har jag och mamma bott i en liten by som heter Old Mutare. Vi bodde i varldens ackligatste lilla hus med alla insekter man kan tanka sig. Tillsammans med Ewa och Elianne bodde vi (tva svenska tjejor, eller kvinnor kanske) Vi har kommit valdigt bra overens och haft det sa javlans bra tillsammans. Skrattat, gratit, sovit, jobbat och lagat mat har vi gjort. Aven hunnit kora ner i ett dike, och varit pa safari. Mer om allt sen. (har bara 6 min kvar)

Nu bor jag och mamma i the capital of zimbabwe, harare. Stor stad. Inte samma kansla som i Mutare med tanke pa att vi bor i en av dom fetaset villorna jag nagonsin skadat med pool, staderska, kokerska och poolskotare haha. SJUKT fint hus. Helt sjalva bor vi. Svenska Zimbabwe fruar kanner vi oss som.

Pa fredag ska hela gruppen ses igen. Ska bli kul! Sen pa lordag flyger vi hem. Sorligt som in i.. men samtidigt ska det bli kul att komma hem. Lite iaf..............

Saknar alla mina fina!

Back to work. Har ska det delas ut tandborstar och lite tandborstings teknik.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh miss you so fucking much

2011-02-12 @ 19:01:59
Postat av: Mari

Mari vare ;)

2011-02-12 @ 19:03:09
Postat av: Anonym

haha! Saknar dig med, men vi ses på onsdag ;)

2011-02-13 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0