krall

Blir en natt till i skälby, vågade och orkade inte sitta fem år på en seg buss hem. Måste egentligen packa upp, städa och komma tillbaka till verkligheten snart. Den såkallade vardagen.. Usch usch. Skola, träningar och mammas eviga tjatande är depprimerande. Och vädret.... Yiha

Emil är och gymmar och jag gymmar också lite. Leker med hans hantlar, hittar på lite övningar, lyfter hit lyfter lite dit hehe. Blev lite långtråkigt så här hamnade man istället.

Imorgon tror jag att jag ska träffa marremari innan min träning, det ska bli myyys! Sen på torsdag ska malin och kanske lisa(?) om hom ringer mig, komma till mig och kolla på lite bilder :D

Nu ska jag längta till halv åtta hos mig. Denna vecka är gay-veckan. Likey likey

Hej svejs




Vänner, värme och blåbärsshots. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0