i like it- like it

Igår firades stora Malin som nu är en mogen kvinna. Hur god mat som helst verkligen och kul som vanligt hihi!
Dock slutade kvällen inte som det var tänkt, för min del haha. Jag kom inte in någonstans en lördag kväll utan leg!!!!!!?? knas.

Natten spenderades iaf i lägenheten med Mari och Lisa vilket inte var fel det heller.

Skulle egentligen åkt till Emil men har verkligen ingen som helst lust att sätta mig på en oskön buss i tre år så det får bli en mysig kväll hemma med Joni och Amanda istället. Inte fel. Jag har även gjort vit chockladmousse som står i kylen redo att hamna i min lilla mage hehehe.

Nu ska jag ladda ner en bra rulle som kan underhålla mig denna söndag.

Hej så länge


Fin bild som Mari tog när Lisa satte popcorn i halsen och höll på och dö haha.


Kommentarer
Postat av: Fridah

Hej Ida!



Jag är praktikant på Skugge & Co och vi vill bjuda in dig till ett event. Vi behöver din mailadress, så om du vill skicka den till mig på [email protected] så skulle vi bli glada.



Mvh

Fridah Jönsson

2011-02-28 @ 12:03:55
URL: http://skuggeco.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0