Bloggraped

Jag skickade en fråga till dig via telepati och frågade om jag fick skriva lite i din bloggiz och fick en tanke tillbaka som innehöll massa mörka nakna afrikanska män? Usch Ida, äre det du sysslar med där borta? Hehe! Men även fast jag inte fick svar på min fråga så skriver jag lite ändå, man kallas ju inte busLisa utan anledning liksom (vet att ni inte kallar mig det, men ni får väl börja göra det nu).

Tänkte bara säga att jag saknar dig väldigt mycket. Det är tomt utan heta Ida här hemma i kylan. Tidigare ikväll så kollade jag på "Halv åtta hos mig". Du vet att jag odiggar det programet rättså rejält, men jag kollade för din skull så att jag kan berätta vad tråkgubben drog för skämt och vad dom lagade för wierd mat. Allt för dig min sköna. Längtar efter dig. Ses snaaaaaaaaaart!

Yours truly, Lisa Anna Tomasdotter Nilsson Wallin


Idas nya kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0